søndag 27. juni 2010

GOD SOMMER

Ja nå er det skikkelig varmt og deilig for tiden.i dag skinner solen og det er varmt.
I morgen har prinsessa vår celina bursdag,da blir hun 9 år.Da skal vi ha familie på besøk.Skal senere i dag lage kaker.tenkte å lage en sukkerbunn som jeg i morgen skal fylle med krem og masse norske jordbær,og så en deilig ostekake.får jeg tid så skal jeg lage en hjemlaget vaniljeis med oreo kjeks i bunnen.den er nydelig.

Photobucket
denne iskaken smaker himmelsk.

Ellers har vi fått satt opp en le vegg ute på forsiden,den er så lun og deilig å sitte ved.huset skal vi snart male i grått,det gleder jeg meg til.er ikke glad i rødt hus.jeg elsker jo rosa blomster,og det synes jeg kræsjer mot rødt hus,he he.

Nå er jeg også kommet til uke 35 i svangerskapet.ukene flyr,og det er bare 5 uker til termin.
Har heldigvis nesten allt i hus,mangler bare bilstolen som vi snart skal hente.
Kommer med bilder senere.
Her er et magebilde fra uke 34
Photobucket
Nå er vi sååå spent på hva kjønn som skjuler seg i magen.vi håper på jente da.

nå skal jeg ut i solen litt,ha en flott dag alle sammen.klem fra hege.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID