lørdag 29. august 2009

dagen i dag

I dag har jeg bare vært hjemme og kost meg. fått ryddet i huset litt, og som sagt bakt ostekake.
Det har regnet endel her i dag,så ikke mye å finne på ute da.Har også fått ryddet litt på rommet til celina også,det trengtes.utrolig mye rart de små sparer på.
Julian har vært litt forkjølet de siste dagene,så han har vært litt sutrete,er nok nye tenner på gang også.
I går var jeg oppe hos min pappa en tur, han bor bare 2 min unna med bil.han har en flott skipskatt som venter kattunger igjen. tror det er 5 kullet denne katten får nå, så stakars pus.jeg har sagt at han må ringe meg når som helst på døgnet, for jeg skal være med på fødselen. jeg elsker fødsler.
Så det er vel ikke mange dagene før hun får de søte små.tipper på 4 kattunger denne gangen jeg.
nei, da får jeg se å legge meg.en ny dag i morgen venter.natta alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID